Statystyki
- Odwiedziny: 1724553
- Do końca roku: 225 dni
- Do wakacji: 32 dni
Poniedziałek, 2024-05-20
Imieniny: Bazylego, Bernardyna
Cele:
-dz. uważnie słucha, dostrzega piękno utworu, potrafi wymienić cechy charakterystyczne wiosny,
-dz. dopasowuje wyrazy do obrazka,
-dz. wykonuje prace z płatków kosmetycznych, uważnie słucha instrukcji nauczyciela, rozwija swoja kreatywność,
-dz. doskonali umiejętność przestrzegania zasad bezpieczeństwa podczas wykonywania ćwiczeń,
- dz. zapoznaje się ze słowami i melodią piosenki, rozwija poczucie rytmu,
-dz. rozwiązuje zadania tekstowe, przelicza elementy, dodaje, odejmuje,
-dz. doskonali umiejętność rzutu,
-dz. doskonali umiejętności uważnego słuchania i rozumienia poleceń nauczyciela ,rozwija logiczne myślenie,
-dz. dzieli wyrazy na sylaby i głoski,
-dz. rozwija umiejętności wokalne i kształtuje poczucie rytmu,
-dz. rozwija wyobraźnie, prawidłowo planuje prace na kartce, dz. rozwija umiejętności plastyczne,
-dz.reaguje na polecenia nauczyciela, kształtuje prawidłową postawę ciała.
„Wiosna” (Grażyna Świerczyńska)
Przyszła do nas pani wiosna,
cała w sukni z kwiatów.
Uśmiechnięta i radosna,
wśród lecących ptaków.
Powróciły z nią bociany,
z dalekiej Afryki.
Żaby w stawie się zbudziły,
misie i jeżyki.
W krzewach słychać śpiew skowronka,
słonko mocniej grzeje.
Na listeczku śpi biedronka,
wiatr leciutko wieje.
Witaj wiosno! Piękna pani.
Cieszy nas twój powrót.
Zieleń liści, świerszczy granie,
kwiatów pełen ogród.