Statystyki
- Odwiedziny: 1724568
- Do końca roku: 225 dni
- Do wakacji: 32 dni
Poniedziałek, 2024-05-20
Imieniny: Bazylego, Bernardyna
Cele:
-dz. pobudza aktywność twórczą ,aktywnie uczestniczy w teatrzyku sylwetek
-dz. uważnie słucha treści przedstawienia,
-dz. zapoznaje się z wyglądem graficznym litery z.Z na podstawie wyrazu „zamek”-dz.5l.
-dz. maluje farbami , dba o estetykę wykonywanej pracy, odpowiednio dobiera kolory,
-dz.rozwija sprawność fizyczną, doskonali orientację w przestrzeni oceny,
-dz. przestrzega zasad zachowania podczas wykonywania ćwiczeń ruchowych,
-dz. tworzy własny układ taneczny, wyzwala ekspresje ruchowo-taneczną,
-dz. prawidłowo stosuje określenia „wysoki, wyższy, najwyższy, niski, niższy, stosuje określenia: wysoki, niski,
-dz. wypowiada się w sposób logiczny, zrozumiały, prawidłowo formułuje wypowiedzi, poznaje różne formy sztuki,
- dz. tworzy akompaniament do utworu , rozwija poczucie rytmu, słuchu muzycznego,
-dz. formułuje rzeźby według własnej inwencji-dz. rozwija zainteresowania plastyczne,
Piosenka pt. „Skaczące nutki”
Do przedszkola wpadły nutki,
wszystkie miały czarne butki,
czarne szelki i czapeczki i
skakały jak piłeczki.
Ta wysoko, tamta nisko,
ta z plecakiem, ta z walizką.
Roztańczone nutki trzy: do, re, mi, nutki trzy.
Poprosiły o mieszkanie
w dużym, czarnym fortepianie,
i biegały i skakały
po klawiszach czarno-białych.
Ta wysoko, tamta nisko,
ta z plecakiem, ta z walizką.
Roztańczone nutki trzy: do, re, mi, nutki trzy.
Nawet na leżakowaniu,
przeszkadzały dzieciom w spaniu
i skakały po kocykach
w czarnych szelkach i bucikach.
Ta wysoko, tamta nisko,
ta z plecakiem, ta z walizką.
Roztańczone nutki trzy: do, re, mi, nutki trzy.