Przedszkole w Witoszowie Dolnym

58-100 Świdnica

Witoszów Dolny 59

Telefon: 74 853-83-04

              534 048 200

  • Statystyki

    • Odwiedziny: 1690169
    • Do końca roku: 256 dni
    • Do wakacji: 63 dni
  • Kartka z kalendarza

  • Kalendarium

    Piątek, 2024-04-19

    Imieniny: Alfa, Leonii

KSIĄŻKA SKARBNICĄ WIEDZY

KSIĄŻKA SKARBNICĄ WIEDZY

OGÓLNE CELE DYDAKTYCZNE

DZIECKO:

- uważnie słucha wiersza i rozumie jego treść

- wie, co to jest biblioteka i zna zasady korzystania z niej; szanuje książki i dba o nie

- swobodnie wypowiada się zgodnie z własnymi doświadczeniami

- klasyfikuje książki ze względu na rodzaj i przeznaczenie

- opisuje proces powstawania książki

- korzysta z różnych narzędzi piśmienniczych i dostrzega różnice między nimi

- dokonuje oceny postępowania bohaterów bajek

- estetycznie wykonuje prace plastyczne

- stosuje określenia „w prawo”, „w lewo”, „w górę”, „w dół”

- rozpoznaje i nazywa cyfry na miarę swoich możliwości

- eksperymentuje podczas wykonywania pracy plastycznej

- rozwija wyobraźnię przestrzenno-ruchową podczas zabawy naśladowczej i tańca

- śpiewa poznaną piosenkę, rozwija pamięć podczas nauki tekstu piosenki

- wyraża ekspresję twórczą podczas scen odgrywanych w teatrzyku

- szanuje innych, dostrzega ich potrzeby

- udziela odpowiedzi na pytania, komunikuje się w sposób zrozumiały dla innych

- angażuje się w poszczególne zajęcia

- poznaje zapis graficzny litery „G”, „g” na przykładzie wyrazu garnek

 

PIOSENK PT. MAGICZNA MOC BAJEK

 

  1. 1.   Bajki z nami rozmawiają
    w domach, szkołach i przedszkolach.
    Bawią, radzą i wspierają,
    taka właśnie jest ich rola.


Ref. Bajki moc magiczną mają,
dobrym słowem dzielą się.
Nasze serca otwierają
i kto czyta, o tym wie.


2. Bajki z półek nas wołają,
mamy z nimi przygód wiele.
Do czytania zapraszają,
to najlepsi przyjaciele.


Ref. Bajki moc magiczną mają... /2×


3. Bajki uczą i wzruszają,
są krainą pięknych marzeń.
Wyobraźnię rozwijają,
dobrze jest nam co dzień razem.


Ref. Bajki moc magiczną mają... /2×