kalendarium

Czwartek, 2017-08-17

Imieniny:

Anity, Elizy
kalendarium koniecstatystyki
  • Odwiedziło nas: 160140 osób
  • Do końca roku: 136 dni
  • Do wakacji: WAKACJE!!! dni
statystyki koniecnewsletternewsletter koniec
Logo BIP
https://www.facebook.com/UrzadGminySwidnica/?ref=ts&fref=ts
http://www.bezpieczneprzedszkole.com
http://przyjacielenatury.pl
http://www.akademia-aquafresh.pl/

Rozkład Dnia

Jesteś tu: » Strona główna » Rozkład Dnia

Ramowy rozkład dnia w Przedszkolu w Witoszowie Dolnym

 

7.00 –  8.00 Schodzenie się dzieci. Zabawy i czynności swobodnie podejmowane przez dzieci. Udział dzieci w zabawach inspirowanych przez nauczycielkę. Zabawy i zajęcia indywidualne i w małych grupach. Ćwiczenia poranne lub zabawa ruchowa. Planowanie czynności na cały dzień.


 

8.00 - 13.00                REALIZACJA TREŚCI PODSTAWY PROGRAMOWEJ

 

8.00 – 9.00

(p.4 – 1g ) Zabawy integracyjne w grupie i ćwiczenia  wspierające rozwój dziecka (np. ćwiczące funkcje poznawcze, percepcje, grafomotorykę). Prowadzenie obserwacji pedagogicznej. Zabawy dowolne, kontakty indywidualne, rozmowy kierowane, zabawy dydaktyczne, gry i zabawy stolikowe, zabawy integracyjne, zabawy ruchowe, ćwiczenia poranne. Rozmowy kierowane z dziećmi zgodne z tematyką kompleksową i zainteresowaniami dzieci.


9.00 – 9.30

(p.3 - 0,5g ) Wyrabianie nawyków i czynności higienicznych, kulturalnych związanych z samoobsługą dziecka  , przygotowanie do śniadania . Śniadanie . Prace porządkowe po śniadaniu . Słuchanie głośnego czytania przez nauczyciela lub nagranej literatury dziecięcej.


9.30- 10.00

(p.4-1g.) Zajęcia wychowawczo-edukacyjne z całą grupą, realizowane według wybranego programu wychowania przedszkolnego przy wykorzystaniu przygotowanych przez nauczyciela materiałów i środków dydaktycznych.


10.00 – 11.00

( p.1 - 1g) Zabawy dowolne przy niewielkim udziale nauczyciela.

 

11.00 – 11. 30

(p.3 - 0,5g) Zajęcia wychowawczo-edukacyjne z całą grupą, realizowane według wybranego programu wychowania przedszkolnego przy wykorzystaniu przygotowanych przez nauczyciela materiałów i środków dydaktycznych.


11.30 – 12.00

(p.2 - 0,5g) Obserwacje przyrodnicze, prace gospodarcze, porządkowe, ogrodnicze  lub zorganizowane w sali ćwiczenia gimnastyczne.


 

12.00 – 12.30

(p.3 - 0,5g) Obiad, wyrabianie nawyków higieniczno-kulturalnych, związanych ze spożywaniem posiłków.


 

12.30 – 13.00

(p.2 - 0,5g) Spacery , wycieczki , zabawy ruchowe na powietrzu, zajęcia sportowe, zabawy ruchowe ze śpiewem i tańcem.

 

13.00 – 14.00 Zabawy dowolne wynikające z zainteresowań dzieci, gry i zabawy stolikowe, zabawy integracyjne, zabawy ruchowe. Indywidualna praca stymulująca lub korekcyjno – kompensacyjna. Kontakty indywidualne.


14.00 - 14.30 Podwieczorek. Wyrabianie nawyków higieniczno-kulturalnych, związanych ze spożywaniem posiłków.


14.30 - 16.00 Zabawy edukacyjne i wychowawcze organizowane przez nauczyciela oraz podejmowane z inicjatywy dzieci. Kontakty indywidualne z rodzicami. Rozchodzenie się dzieci.

Opracowanie: szkolnastrona.pl